ΘΕΜΑ: «Ανακοίνωση σχετικά με την ανάθεση της προμήθειας ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΗΠΩΝ για τις ανάγκες του Δήμου Πάρου οικονομικού έτους 2015


                                                   

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                     Πάρος    08-12 -2015
ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ                                                Αρ. πρωτ. : 18328
ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ
Δ/ΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΟΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΤΜΗΜΑ ΚΑΘ/ΤΑΣ  ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥ
Ταχ.Δ/νση:Παροικία Πάρου
 Ταχ.Κώδικας : 84400
Πληροφορίες: Τατάρογλου Παρθένα                  
Τηλέφωνο :2284360160-60161                                        
Fax:22840-23228                                                                           
Ιστοσελίδα: http://www.paros.gr
                                                                              ΠΡΟΣ: Κάθε ενδιαφερόμενο

 

ΘΕΜΑ: «Ανακοίνωση σχετικά με την ανάθεση της προμήθειας ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΗΠΩΝ    για τις ανάγκες  του Δήμου Πάρου     οικονομικού έτους 2015 και έως του ποσού των 1.496,97 € (χίλια τετρακόσια ενενήντα έξι ευρώ και ενενήντα επτά λεπτά ) συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.23%  ».

 

ΣΧΕΤ.:H υπ΄αριθμ. 58/2015 μελέτη της Δ/ΝΣΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΟΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ του Δήμου Πάρου.

 

Ο Δήμος Πάρου, προκειμένου για την κάλυψη των αναγκών  του σε προμήθεια ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΗΠΩΝ, ενδιαφέρεται για την προμήθεια τους, CPV : 44511000-5 , με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης, συνολικής δαπάνης έως ύψους 1.496,97 € (χίλια τετρακόσια ενενήντα έξι ευρώ και ενενήντα επτά λεπτά ) συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.23%  σε βάρος του Κ.Α.  35-7131.001 του προϋπολογισμού εξόδων του Δήμου, οικονομικού έτους 2015, για τους  οποίους  έχει προβλεφθεί σχετική πίστωση, σύμφωνα με την  υπ΄ αριθμ. Α-707/2015 Πρόταση   Ανάληψης Υποχρέωσης συνολικού ύψους ποσού 1.500,00 € (χίλια  πεντακόσια  ευρώ)» σε βάρος του  ως άνω κωδικού , η οποία εγκρίθηκε με την υπ. αριθ. 151/2015 Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου περί «Έγκρισης ανάληψης υποχρέωσης, δέσμευσης και ψήφισης διάθεσης πιστώσεων προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2015 Δήμου Πάρου», η οποία έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο Διαύγεια με ΑΔΑ:795ΥΩΞΓ-3Φ3 και την υπ΄ αριθμ. 58/2015 μελέτη της Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού Υπ. Δόμησης και Περιβάλλοντος .

Η προμήθεια θα πραγματοποιηθεί με βάση τις διατάξεις του Ε.Κ.Π.Ο.Τ.Α. και με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή σε ευρώ.

Επί της καθαρής τιμολογιακής αξίας πραγματοποιείται παρακράτηση φόρου εισοδήματος σε ποσοστό 4% σύμφωνα με το άρθρο 24 του Ν.2198/94 (Φ.Ε.Κ. 43Α/22-3-94) . Η ως άνω κράτηση θα βαρύνει τον μειοδότη, ο δε Φ.Π.Α. θα βαρύνει το Δήμο Πάρου.

Η προμήθεια θα πραγματοποιηθεί  κατόπιν συνεννόησης με το Γραφείο Προμηθειών και έπειτα από έγγραφη παραγγελία, ενώ η παράδοση των ειδών θα γίνει   στην αποθήκη του Δήμου Πάρου .Ο  Δήμος  Πάρου δεν δεσμεύεται   για την εξάντληση της συμβατικής αξίας. Η πληρωμή της αξίας της προμήθειας θα πραγματοποιηθεί μετά την οριστική, ποιοτική και ποσοτική παραλαβή των ειδών αυτής από την αρμόδια Επιτροπή Παραλαβής του Δήμου Πάρου.

Παρακαλούμε σε περίπτωση ενδιαφέροντος όπως αποστείλετε σύμφωνα με τα ανωτέρω, την προσφορά σας βασισμένη στις προϋποθέσεις που αναφέρονται στη υπ΄ αριθμ. 58/2015 μελέτη της Δ/ΝΣΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΟΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ του Δήμου Πάρου και την παραδώσετε στο Γραφείο Πρωτοκόλλου υπόψη της Επιτροπής Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών έτους 2015,  έως και την ΔΕΥΤΕΡΑ  14-12-2015 και ώρα 15:00 μ.μ., σε ΚΛΕΙΣΤΟ & ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ φάκελο εκεί που εσωκλείεται, στον οποίο θα αναγράφονται ευκρινώς τα ακόλουθα:

α. Η ένδειξη "ΠΡΟΣΟΧΗ - ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ" με κεφαλαία γράμματα.

β. H λέξη "ΠΡΟΣΦΟΡΑ" με κεφαλαία γράμματα

γ. Τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα.

δ. Αφορά: «Ανάθεση για την προμήθεια ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΗΠΩΝ CPV44511000-5:,.

 Επισημαίνεται ότι όλες οι προσφορές πρέπει να είναι υπογεγραμμένες και σφραγισμένες.

Μέσα στο φάκελο της προσφοράς τοποθετούνται όλα τα σχετικά με αυτήν στοιχεία και ειδικότερα, ως εξής:

¾              Στον κυρίως φάκελο της προσφοράς τοποθετούνται όλα τα παρακάτω ζητούμενα δικαιολογητικά:

1)     Πιστοποιητικό της αρμόδιας αρχής της χώρας εγκατάστασής των προμηθευτών, περί εγγραφής τους στα μητρώα του οικείου επιμελητηρίου ή σε ισοδύναμους επαγγελματικούς καταλόγους.

2)     Υπεύθυνη Δήλωση, του Ν.1599/86, στην οποία θα δηλώνονται τα εξής:

·        Έλαβα γνώση των όρων του διαγωνισμού τους οποίους και αποδέχομαι πλήρως.

·        Δεν υπάρχουν νομικοί περιορισμοί στη λειτουργία της Επιχείρησης.

·        Δεν έχω αποκλεισθεί, από την συμμετοχή σε διαγωνισμούς του Δημοσίου.

·        Δεν έχω κάνει ψευδείς ή ανακριβείς δηλώσεις κατά την παροχή πληροφοριών που ζητούνται από την Υπηρεσία.

·        Δεν έχω υποπέσει σε σοβαρά παραπτώματα κατά την άσκηση της επαγγελματικής μου δραστηριότητας.

·        Θα είμαι συνεπής στην εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων που ζητούνται από την Υπηρεσία.

-Τα τεχνικά στοιχεία, τοποθετούνται σε χωριστό σφραγισμένο φάκελο, μέσα στον κυρίως φάκελο με την ένδειξη "ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ".

¾              Τα οικονομικά στοιχεία της προσφοράς τοποθετούνται σε χωριστό σφραγισμένο φάκελο, επίσης μέσα στον κυρίως φάκελο, με την ένδειξη "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ".

Οι φάκελοι της τεχνικής και της οικονομικής προσφοράς πρέπει να φέρουν και τις ενδείξεις του κυρίως φακέλου.

Η μη προσκόμιση των παραπάνω δικαιολογητικών, αλλά και η διαπίστωση κατά τον έλεγχο σοβαρής ανειλικρίνειας των στοιχείων συνεπάγεται τον αποκλεισμό από τον διαγωνισμό.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλάβουν την υπ΄ αριθμ. 58/2015 μελέτη της Δ/ΝΣΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΟΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ του Δήμου Πάρου σε έντυπη μορφή καθώς και τον προϋπολογισμό προσφοράς που θα συμπληρωθεί από τους διαγωνιζόμενους, από την έδρα του Τμήματος Καθαριότητας Ανακύκλωσης και Πρασίνου (Γραφείο Τμήματος Καθαριότητας Ανακύκλωσης και Πρασίνου Δήμου Πάρου, Τ.Κ. 844 00- Παροικία καθημερινά, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, μετά την δημοσίευση της παρούσης. Πληροφορίες στα τηλ.: 22843-60100 (κέντρο), 22843-60160-1, φαξ: 22840-23228, ,e-mail: thenia@paros.gr κα. Τατάρογλου Παρθένα. Η παραλαβή της μελέτης γίνεται είτε δια των ιδίων, είτε δια του νομίμου εκπροσώπου ή δια νομίμως εξουσιοδοτημένου προς τούτο προσώπου είτε με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) η οποία θα προσκομίσει την σχετική εντολή. Στην περίπτωση παραλαβής της μελέτης, μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), η Αναθέτουσα. Αρχή δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για την έγκαιρη και σωστή παράδοσή της. 

Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί την ΤΡΙΤΗ  15-12-2015   και ώρα 10:00 π.μ., από την Επιτροπή Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών.

 

 

 

Η παρούσα ανακοίνωση να αναρτηθεί αμελλητί στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου Πάρου και στην ιστοσελίδα του Δήμου Πάρου, από την επομένη ημέρα της υπογραφής της. Αντίγραφο της παρούσης, την ίδια ημέρα της ανάρτησης της να δοθεί στην Επιτροπή Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών.

 

 

Ο Δήμαρχος Πάρου

 

 

ΜΑΡΚΟΣ Ι. ΚΩΒΑΙΟΣ